Goulash a la hongaresa

dimarts, 15 de juliol del 2008

Bones!! Després d'una altra parada per culpa d'exàmens, avui per fi m'he decidit a tornar a cuinar. Desgraciàdament no ho puc fer tant com jo voldria ja que tinc "desavinences culinàries" amb la meva mare i la nostra compatibilitat a la cuia és més aviat nul·la.
Però bé, aprofitant un dia que ella treballava vaig decidir-me a fer aquest plat que feia temps que el volia fer. A mi particularment, em va agradar moltíssim però us aviso que és una mica picant. Desitjo que us agradi.

Ingredients: (4 persones)

  • 750 gr. de carn magra de vedella
  • 1 ceba
  • 2 branques d'api
  • 1 llauna de tomàquet ( o bé 8 tomàquets madurs)
  • 1 cullerada de pimentón
  • 2 cullerades de maicena
  • 1/2 cullarada de comino
  • 1/2 litre de caldo de verdures
  • Sal, Pebre i Oli d'oliva
Procediment:
En un pot barrejar la maicena amb el pimenton, la sal i el pebre negre. Rebossar la carn amb la mescla obtinguda en el pot i calentar en una cassola 3 cullarades d'oli. Fregir la ceba junt amb la carn fins que la primera quedi tova i la segona daurada. Finalment, afegir el tomàquet i l'api trossejat i la resta d'ingedients que no han estat mencionats amb anterioritat.
Un cop hagim afegit el caldo, anar-lo removent fins que bulli i deixar-lo coure lentament durant 90 minuts.

Com veieu, la realització del plat no és excessivament dificil. L'únic problema és la durada que necessita la cocció, s'ha de teir bastanta previsió. Espero que us hagi agradat i a reveure.

3 comentaris:

Guillem 11 d’octubre del 2008, a les 23:22  

a veure quan me'l fas a mi aquest plat!

roseta,  28 d’octubre del 2009, a les 16:21  

Segon la recepta que tinc jo treta del creuer fins hungria,no parla pas de l'api ni tomàquet.Si que parla de una crema de goulash i patates.

Sergi 1 de novembre del 2009, a les 10:34  

Aquesta recepta me la van passar uns companys d'un restaurant d'aquí a la comarca on sempre vaig amb la meva família a menjar.
És possible que per internet no es trobi, sincerament no ho he buscat. Quan la vaig fer, però, no em va quedar tan bé com els hi queda en ells però...nom devien dir el toque secret...jeje
Salut

Publica un comentari a l'entrada