Primera Entrada

dimarts, 4 de març del 2008

Bones a tothom!!
Oficilament declaro obert aquest blog. Principalment el dedicaré a escriure les diferents receptes que poso en pràctica en el meu pis juntament amb les meves estimades companyes, que m'ofereixen la seva ajuda i el seu consell.
Tinc l'intenció de reescriure la recepta usada per un servidor tot modificant-ne els aprtats que penso que no queden prou clars o bé que he fet de lliure creació. L'objectiu és que sigui un lloc on poder debatre sobre les diferents receptes que es van posant. Moltes gràcies a tots per l'atenció i a reveure!!

1 comentaris:

Unknown 4 de març del 2008, a les 13:22  

Ei, aquest blog és tot un descobriment! A veure si el manteniu més o menys actualitzat i m'aniré passat per comentar receptes que hi poseu.

Au, ens veiem!

Publica un comentari a l'entrada